Min hörna!

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Hanna - 11 april 2012 20:53

Hej!

Sorry att jag inte skrev efter skolan idag men jag följde med Jessica ( ) hem:). 


Ikväll har jag varit på kvällsgården med Sofia, Kajsa.A, Isabelle, Klara och jEssica. Det var asgrymt!  

Vi spelade x-box(FIFA) och så körde vi lite Kinect.. :) Kollade också på TV! ;)


Nu.. Till den tråkiga nyheten! ;-(




DomDomDom.. ! HARRY STYLES DEJTAR EN 24-årig tjej!!! :-( :-(

Jag som har tänkt hela tiden att han är singel och så får man veta det här... HELT 7-KT!!!






Bild på Harry's nya tjej.. :-( :



 





Och här är den sockersöta Harry, som jag trodde var singel....:


 ÄLSKAR DIG!  





Mamma, hon sa: -Men Hanna, man kan ju inte bli kär i någon bara för att man ser en på bild..

Jag: -Joo, tydligen så kan man det. (*grinar*). ..



Jag:-Han är ju så söööööööt..

Mamma:- Ja, och det är därför han säkert kommer ha hundra tjejer till.

Jag:- NEEEJ!!

Mamma:- Och du kommer förmodligen aldrig att få se honom..

Jag:- SÄG INTE SÅÅÅ!!!! (*kastar mig ner i kudden*)

Mamma: - *Suck*... 


Det var dialogen jag o min mamma hade alldeles nyss..  



Men en dag.. Ja, en dag! DÅ kommer jag att få se honom!  
Iaf i sommar, då jag och Sofia ska till sthlm och se dem... (One Direction!) LÄNGTAR! 


___________________________________________________________________



Jaja, nu får jag väl FÖRSÖKA sluta deppa..

Skriver mer ikväll tror jag!




Kramiizz, xx  


P.z Här kommer länkarna till iCarly avsnitten One Direction var med i! :)

Avsnitt 1:     http://www.youtube.com/watch?v=7dF8qr8e_QU




Avsnitt 2:     http://www.youtube.com/watch?v=tP11gClvw-4

 BYE!   


Av Hanna - 11 april 2012 07:13

Hej! Det blir inte så långt inlägg nu eftersom jag ska till bussen 07.15..  

Idag ska jag  nog vara med en kompis.. Tror jag, vi får se..Hoppas ni får en härlig dag! :)

Kramiizz, xx     





Presentation


Hej, jag är en fumlig liten tjej på 12 år som älskar musik, speciellt One Direction. Jag gillar också att rida och att hänga med mina kompisar :) .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards