Min hörna!

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Hanna - 12 april 2012 16:41

Hej!

Idag i skolan fick jag jätteont i magen, tror att jag är laktos eftersom jag får ont i magen varje gång jag dricker mjölk... Sen gick det över lite grann när jag fick laktostablett av Jessica.. Så jag tror att det kan vara det!  




Skulle vilja säga att på Lördag kl. 15.00 på Nickelodeon är det Kids choice Awards 2012 om ni missade det.. Och att på 4:an kl. 20.00 är One Direction med på "Kvällen är din"!  





Är stolt över dem också eftersom de ska spela på MSG, Madison Square Garden, den 3 December i LA! 

Men nu.. Till dåliga nyheter.. : Harry Styles dejtar, det är SANT! Det är många som sagt att han sagt att han inte vill dejta/ha en tjej nu för att inte såra fansen, men nu är det typ bekräftat att de dejtar, som jag hatar!!    

Harry och Sarah-Louise....    



   UUUUUUSSSSCCCCHHHH!!!!!


Gillar inte det här... Jaja, jag måste ju tänka på ngt annat någon gång.. OM DET GÅR! ;-(

Nu kollar jag på Made på MTV, det är typ en tjej som är.. Hm, punkare..







I morgon ska jag till kvällsgår'n, kul! -med bästa Jessica, kanske Issa, Kajsa.M, Kajsa.A, Klara och Sofia   . Puss på er, älskar er!

Kramiizz, xxx   





Av Hanna - 12 april 2012 16:41

Hej!

Idag i skolan fick jag jätteont i magen, tror att jag är laktos eftersom jag får ont i magen varje gång jag dricker mjölk... Sen gick det över lite grann när jag fick laktostablett av Jessica.. Så jag tror att det kan vara det!  




Skulle vilja säga att på Lördag kl. 15.00 på Nickelodeon är det Kids choice Awards 2012 om ni missade det.. Och att på 4:an kl. 20.00 är One Direction med på "Kvällen är din"!  





Är stolt över dem också eftersom de ska spela på MSG, Madison Square Garden, den 3 December i LA! 

Men nu.. Till dåliga nyheter.. : Harry Styles dejtar, det är SANT! Det är många som sagt att han sagt att han inte vill dejta/ha en tjej nu för att inte såra fansen, men nu är det typ bekräftat att de dejtar, som jag hatar!!    

Harry och Sarah-Louise....    



   UUUUUUSSSSCCCCHHHH!!!!!


Gillar inte det här... Jaja, jag måste ju tänka på ngt annat någon gång.. OM DET GÅR! ;-(

Nu kollar jag på Made på MTV, det är typ en tjej som är.. Hm, punkare..







I morgon ska jag till kvällsgår'n, kul! -med bästa Jessica, kanske Issa, Kajsa.M, Kajsa.A, Klara och Sofia   . Puss på er, älskar er!

Kramiizz, xxx   





Presentation


Hej, jag är en fumlig liten tjej på 12 år som älskar musik, speciellt One Direction. Jag gillar också att rida och att hänga med mina kompisar :) .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards